Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5457
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБурбига, В. А.-
dc.date.accessioned2017-04-10T07:10:49Z-
dc.date.available2017-04-10T07:10:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5457-
dc.description.abstractСтаття присвячена шляхам вирішення одного з найважливіших завдань навчання майбутніх інженерів-педагогів – формуванню їх як творчих особистостей, що дозволяє фахівцю стати конкурентоспроможним, адаптуватися в швидко мінливих соціальних умовах і орієнтуватися в інформаційному полі, що все більше розширюється. У статті доведено, що для розвитку якостей, властивих майбутньому інженеру-педагогу як творчій особистості, необхідні не тільки природні задатки, але й спеціально організовані педагогічні умови та дидактичні впливи. Висвітлюється роль викладача в розвитку творчого потенціалу студентів та аналізуються теоретичні засади цього багатоскладового процесу, зокрема під час засвоєння нових, творчих знань, самостійної підготовки до лекцій, практичних занять, виконання дистанційних завдань; активність і самостійність студента в процесі творчої діяльності на аудиторних заняттях, особливо із застосуванням активних методів навчання; формування дослідницьких умінь при написанні доповідей, рефератів, виконанні теоретичних та практичних досліджень для курсових, дипломних робіт та участі у студентських олімпіадах, конкурсах студентських наукових робітuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінженер-педагогuk_UA
dc.subjectтворча особистістьuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ- ПЕДАГОГІВ ЯК ТВОРЧИХ ОСОБИСТОСТЕЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
44.pdf228,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.