Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5442
Title: ВИКОРИСТАННЯ ІТ - ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ - ПЕДАГОГІВ
Authors: Бабич, Т.П.
Keywords: ІТ технології
форми навчання
дистанційне навчання
підготовка інженерів – педагогів
навчальний процес
творчі завдання
Issue Date: 2016
Citation: Бабич Т. П. Використання ІТ-технологій у професійній підготовці майбутніх інженерів–педагогів / Т. П. Бабич // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 235-241.
Abstract: У статті розглянуто питання використання комп’ютерних технологій в процесі навчання і їх активне впровадження в навчальний процес. Було розглянуто причини великого розриву між практичним виробництвом і процесом навчання, а саме: велика кількість інформації необхідної до опрацювання і аналізу, розрив між теоретичним навчанням і практичним відпрацюванням, високі ціни на сучасне обладнання і більшість інструментів, що ускладнює процес практичного відпрацювання отриманих знань. Запропоновано використання ІТ технологій для зменшення розриву між теоретичним навчанням і практичним застосуванням. Розглянуто детально використання дистанційних методів навчання, що мають змогу використання ІТ технологій на прикладі дисципліни «Обробка матеріалів різанням». Було проведено аналіз виконання завдань з дисципліни по проценту виконання завдання і по рівню виконання завдання з відповіді на запитання і творчих завдань наближених до реальних умов. Було виявлено, що чим більш творче завдання тим більш активним є участь студентів у виконанні завдань. Зроблено висновок, що студентам більше подобається вирішувати задачі, які максимально наближенні до реальних виробничих умов.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5442
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf333,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.