Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5441
Title: | ПСИХОЛОГО-АКМЕОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ |
Authors: | Армейський, О. С. |
Keywords: | Армейський О. С. |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Армейський О. С. Психолого-акмеологічна модель процесу розвитку правової компетентності вчителів технологій у післядипломній освіті / О. С. Армейський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 228-234. |
Abstract: | У статті розглянуто психолого-акмеологічні фактори розвитку правової компетентності вчителів технологій загальноосвітніх установ у післядипломній освіті, а також визначені теоретичні основи психолого-акмеологічної моделі процесу розвитку правової компетентності вчителів, що дає можливість не тільки вивчити психологічну структуру та зміст правової компетентності вчителів загальноосвітніх установ у післядипломній освіті, а й розробити акмеологічну модель, виявити психолого-акмеологічні фактори, що оптимізують цей процес. Ефективність використання акмеологічних технологій і технології «бенчмаркінг» забезпечувалася їхньою практичною спрямованістю на попередню діагностику вчителів із використанням основних шляхів диверсифікації: багатоступеневу й багаторівневу підготовку педагогічних працівників. Попередній теоретичний конструкт авторського спецкурсу «Розвиток правової компетентності вчителів технологій у системі післядипломної освіти» визначив методичний задум нашого дослідження, перевірявся далі у використанні акмеологічної моделі та поступово наповнювався конкретним змістом. Це підкреслює вирішальну роль і переваги використання суб’єктно-діяльної стратегії в акмеологічному дослідженні й акмеологічній практиці. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5441 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.