Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5441
Title: ПСИХОЛОГО-АКМЕОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ
Authors: Армейський, О. С.
Keywords: Армейський
О. С.
Issue Date: 2016
Citation: Армейський О. С. Психолого-акмеологічна модель процесу розвитку правової компетентності вчителів технологій у післядипломній освіті / О. С. Армейський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 228-234.
Abstract: У статті розглянуто психолого-акмеологічні фактори розвитку правової компетентності вчителів технологій загальноосвітніх установ у післядипломній освіті, а також визначені теоретичні основи психолого-акмеологічної моделі процесу розвитку правової компетентності вчителів, що дає можливість не тільки вивчити психологічну структуру та зміст правової компетентності вчителів загальноосвітніх установ у післядипломній освіті, а й розробити акмеологічну модель, виявити психолого-акмеологічні фактори, що оптимізують цей процес. Ефективність використання акмеологічних технологій і технології «бенчмаркінг» забезпечувалася їхньою практичною спрямованістю на попередню діагностику вчителів із використанням основних шляхів диверсифікації: багатоступеневу й багаторівневу підготовку педагогічних працівників. Попередній теоретичний конструкт авторського спецкурсу «Розвиток правової компетентності вчителів технологій у системі післядипломної освіти» визначив методичний задум нашого дослідження, перевірявся далі у використанні акмеологічної моделі та поступово наповнювався конкретним змістом. Це підкреслює вирішальну роль і переваги використання суб’єктно-діяльної стратегії в акмеологічному дослідженні й акмеологічній практиці.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5441
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf554,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.