Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5441
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАрмейський, О. С.-
dc.date.accessioned2017-04-06T07:50:36Z-
dc.date.available2017-04-06T07:50:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАрмейський О. С. Психолого-акмеологічна модель процесу розвитку правової компетентності вчителів технологій у післядипломній освіті / О. С. Армейський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 228-234.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5441-
dc.description.abstractУ статті розглянуто психолого-акмеологічні фактори розвитку правової компетентності вчителів технологій загальноосвітніх установ у післядипломній освіті, а також визначені теоретичні основи психолого-акмеологічної моделі процесу розвитку правової компетентності вчителів, що дає можливість не тільки вивчити психологічну структуру та зміст правової компетентності вчителів загальноосвітніх установ у післядипломній освіті, а й розробити акмеологічну модель, виявити психолого-акмеологічні фактори, що оптимізують цей процес. Ефективність використання акмеологічних технологій і технології «бенчмаркінг» забезпечувалася їхньою практичною спрямованістю на попередню діагностику вчителів із використанням основних шляхів диверсифікації: багатоступеневу й багаторівневу підготовку педагогічних працівників. Попередній теоретичний конструкт авторського спецкурсу «Розвиток правової компетентності вчителів технологій у системі післядипломної освіти» визначив методичний задум нашого дослідження, перевірявся далі у використанні акмеологічної моделі та поступово наповнювався конкретним змістом. Це підкреслює вирішальну роль і переваги використання суб’єктно-діяльної стратегії в акмеологічному дослідженні й акмеологічній практиці.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectАрмейськийuk_UA
dc.subjectО. С.uk_UA
dc.titleПСИХОЛОГО-АКМЕОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
31.pdf554,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.