Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5441
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Армейський, О. С. | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T07:50:36Z | - |
dc.date.available | 2017-04-06T07:50:36Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Армейський О. С. Психолого-акмеологічна модель процесу розвитку правової компетентності вчителів технологій у післядипломній освіті / О. С. Армейський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 228-234. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5441 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто психолого-акмеологічні фактори розвитку правової компетентності вчителів технологій загальноосвітніх установ у післядипломній освіті, а також визначені теоретичні основи психолого-акмеологічної моделі процесу розвитку правової компетентності вчителів, що дає можливість не тільки вивчити психологічну структуру та зміст правової компетентності вчителів загальноосвітніх установ у післядипломній освіті, а й розробити акмеологічну модель, виявити психолого-акмеологічні фактори, що оптимізують цей процес. Ефективність використання акмеологічних технологій і технології «бенчмаркінг» забезпечувалася їхньою практичною спрямованістю на попередню діагностику вчителів із використанням основних шляхів диверсифікації: багатоступеневу й багаторівневу підготовку педагогічних працівників. Попередній теоретичний конструкт авторського спецкурсу «Розвиток правової компетентності вчителів технологій у системі післядипломної освіти» визначив методичний задум нашого дослідження, перевірявся далі у використанні акмеологічної моделі та поступово наповнювався конкретним змістом. Це підкреслює вирішальну роль і переваги використання суб’єктно-діяльної стратегії в акмеологічному дослідженні й акмеологічній практиці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | Армейський | uk_UA |
dc.subject | О. С. | uk_UA |
dc.title | ПСИХОЛОГО-АКМЕОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
31.pdf | 554,39 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.