Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5440
Назва: ЛІННЯ ПРОЦЕСОМ РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОПЕРАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА СИСТЕМНЕ ПРОГРАМУВАННЯ»
Автори: Чорна, А.В
Ключові слова: засоби управління процесом розробки програмного забезпечення
методологія розробки
навчальна дисципліна
інженери-програмісти
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Чорна А. В. Можливості використання комп’ютерних засобів управління процесом розробки програмного забезпечення під час вивчення дисципліни "Операційні системи та системне програмування" / А. В. Чорна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 221-227.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлена загальна концепція гнучкої методології розробки програмного забезпечення як платформи під час підготовки майбутніх спеціалістів. Обґрунтовано переваги та недоліки зазначеної методології. Наведено основні визначення гнучких методологій. Вибрана методологія Scrum сімейства гнучких методологій Agile, як одна з найбільш ефективних методологій під час вивчення дисципліни «Операційні системи та системне програмування». Проаналізовано функціональні можливості найбільш популярних комп’ютерних засобів управління процесом розробки програмного забезпечення. На основі аналізу здійснена порівняльна характеристика комп’ютерних засобів. Визначено їх можливості використання в навчальному процесі. Microsoft Project визначений як один із оптимальних сервісів для формуванню професійних навичок, організації навальної діяльності студентів під час вивчення дисципліни «Операційні системи та системне програмування». Зазначена система сприяє підвищенню рівня готовності до майбутньої професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5440
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf313,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.