Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5440
Title: ЛІННЯ ПРОЦЕСОМ РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОПЕРАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА СИСТЕМНЕ ПРОГРАМУВАННЯ»
Authors: Чорна, А.В
Keywords: засоби управління процесом розробки програмного забезпечення
методологія розробки
навчальна дисципліна
інженери-програмісти
Issue Date: 2016
Citation: Чорна А. В. Можливості використання комп’ютерних засобів управління процесом розробки програмного забезпечення під час вивчення дисципліни "Операційні системи та системне програмування" / А. В. Чорна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 221-227.
Abstract: У статті висвітлена загальна концепція гнучкої методології розробки програмного забезпечення як платформи під час підготовки майбутніх спеціалістів. Обґрунтовано переваги та недоліки зазначеної методології. Наведено основні визначення гнучких методологій. Вибрана методологія Scrum сімейства гнучких методологій Agile, як одна з найбільш ефективних методологій під час вивчення дисципліни «Операційні системи та системне програмування». Проаналізовано функціональні можливості найбільш популярних комп’ютерних засобів управління процесом розробки програмного забезпечення. На основі аналізу здійснена порівняльна характеристика комп’ютерних засобів. Визначено їх можливості використання в навчальному процесі. Microsoft Project визначений як один із оптимальних сервісів для формуванню професійних навичок, організації навальної діяльності студентів під час вивчення дисципліни «Операційні системи та системне програмування». Зазначена система сприяє підвищенню рівня готовності до майбутньої професійної діяльності.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5440
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf313,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.