Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5439
Назва: ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СКЛАДОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВНЗ
Автори: Чепурко, І.П.
Ключові слова: здоров’язберігаючі технології
здоровий спосіб життя
зміцнення здоров’я
принципи здоров’язбереження
класифікація здоров’язберігаючіх технологій
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається використання здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі вищої школи як фактор підтримки та зміцнення здоров’я студентів. За даними статистичних досліджень в Україні за 2014 рік, стан здоров’я учнівської та студентської молоді є незадовільним, що підтверджує необхідність використання здоров’язберігаючих технологій щодо формування здорового способу життя студентів. Визначено принципи здоров’язбереження, головними серед яких є принцип підтримки та принцип збереження здоров’я учасників освітнього процесу. На основі аналізу досліджень провідних українських вчених наведено класифікацію здоров’язберігаючих технологій за різними ознаками. Як основні здоров’язберігаючі технології представлено захисно-профілактичні, компенсаторно-нейтралізуючі, стимулюючі технології та інформаційно-навчальні. На основі опитування студентів та викладачів визначено основні причини, які спричиняють погіршення стану здоров’я студентів у процесі навчання у ВНЗ. До таких факторів можна віднести дефіцит часу, незадовільну організацію навчального процесу, неналежні умови для занять спортом, недостатня обізнаність викладачів щодо використання здоров’язберігаючих технологій. Для покращення та зміцнення здоров’я учасників освітнього процесу пропонується створення у ВНЗ системи сприяння здоров’ю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5439
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf313,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.