Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5439
Title: ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СКЛАДОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВНЗ
Authors: Чепурко, І.П.
Keywords: здоров’язберігаючі технології
здоровий спосіб життя
зміцнення здоров’я
принципи здоров’язбереження
класифікація здоров’язберігаючіх технологій
Issue Date: 2016
Abstract: У статті розглядається використання здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі вищої школи як фактор підтримки та зміцнення здоров’я студентів. За даними статистичних досліджень в Україні за 2014 рік, стан здоров’я учнівської та студентської молоді є незадовільним, що підтверджує необхідність використання здоров’язберігаючих технологій щодо формування здорового способу життя студентів. Визначено принципи здоров’язбереження, головними серед яких є принцип підтримки та принцип збереження здоров’я учасників освітнього процесу. На основі аналізу досліджень провідних українських вчених наведено класифікацію здоров’язберігаючих технологій за різними ознаками. Як основні здоров’язберігаючі технології представлено захисно-профілактичні, компенсаторно-нейтралізуючі, стимулюючі технології та інформаційно-навчальні. На основі опитування студентів та викладачів визначено основні причини, які спричиняють погіршення стану здоров’я студентів у процесі навчання у ВНЗ. До таких факторів можна віднести дефіцит часу, незадовільну організацію навчального процесу, неналежні умови для занять спортом, недостатня обізнаність викладачів щодо використання здоров’язберігаючих технологій. Для покращення та зміцнення здоров’я учасників освітнього процесу пропонується створення у ВНЗ системи сприяння здоров’ю.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5439
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf313,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.