Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5434
Title: СУТНІСТЬ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В КОНТЕКТСІ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ПАРАДИГМИ
Authors: Бойчук, Ю. Д.
Турчинов, А. В.
Keywords: здоров’я
компетенції
компетентність
здоров’язбережувальна компетентність
валеологія
парадигма
чинники здоров’я
Issue Date: 2016
Citation: Бойчук Ю. Д. Сутність здоров’язбережувальної компетентності в контектсі валеологічної парадигми / Ю. Д. Бойчук, А. В. Турчинов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збю наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 180-186.
Abstract: У статті розглядаються здоров’язбережувальна компетентність розглядається як динамічний стереотип мислення, поведінки та діяльності, який сприяє збереженню і зміцненню здоров’я людини та визначає дбайливе ставлення до здоров’я оточуючих. Визначено найважливіші складові компетенції здоров’язбережувальної компетентності. Проаналізовано процес формування здоров’язбережувальної компетентності особистості з погляду сучасної валеологічної науки, що вимагає інтегрованого підходу, який передбачає залучення різних методів, прийомів та засобів, що сприяють зміцненню здоров’я, підвищують якість життя в цілому. Акцентовано увагу на тому, що з оздоровчою метою необхідно впливати на діяльність організму треба як з боку тілесності (рухова активність, раціональне харчування, загартування тощо), так і з боку свідомості та психіки (орієнтація на духовні цінності, піднесений настрій, позитивні емоції, аутотренінг, медитація тощо). Процес формування здоров’язбережувальної компетентності потребує також пошуку і застосування нових освітніх технологій, засобів, форм навчання, які сприяють створенню позитивної мотивації, спонукають до активної реалізації індивідуальної оздоровчої програми.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5434
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf312,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.