Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5434
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бойчук, Ю. Д. | - |
dc.contributor.author | Турчинов, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T06:39:20Z | - |
dc.date.available | 2017-04-06T06:39:20Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Бойчук Ю. Д. Сутність здоров’язбережувальної компетентності в контектсі валеологічної парадигми / Ю. Д. Бойчук, А. В. Турчинов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збю наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 180-186. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5434 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються здоров’язбережувальна компетентність розглядається як динамічний стереотип мислення, поведінки та діяльності, який сприяє збереженню і зміцненню здоров’я людини та визначає дбайливе ставлення до здоров’я оточуючих. Визначено найважливіші складові компетенції здоров’язбережувальної компетентності. Проаналізовано процес формування здоров’язбережувальної компетентності особистості з погляду сучасної валеологічної науки, що вимагає інтегрованого підходу, який передбачає залучення різних методів, прийомів та засобів, що сприяють зміцненню здоров’я, підвищують якість життя в цілому. Акцентовано увагу на тому, що з оздоровчою метою необхідно впливати на діяльність організму треба як з боку тілесності (рухова активність, раціональне харчування, загартування тощо), так і з боку свідомості та психіки (орієнтація на духовні цінності, піднесений настрій, позитивні емоції, аутотренінг, медитація тощо). Процес формування здоров’язбережувальної компетентності потребує також пошуку і застосування нових освітніх технологій, засобів, форм навчання, які сприяють створенню позитивної мотивації, спонукають до активної реалізації індивідуальної оздоровчої програми. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | здоров’я | uk_UA |
dc.subject | компетенції | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальна компетентність | uk_UA |
dc.subject | валеологія | uk_UA |
dc.subject | парадигма | uk_UA |
dc.subject | чинники здоров’я | uk_UA |
dc.title | СУТНІСТЬ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В КОНТЕКТСІ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ПАРАДИГМИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 312,07 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.