Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5431
Title: | РЕДУКЦІЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН: ОГЛЯД ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ |
Authors: | Шматков, Д. І. |
Keywords: | дидактична редукція скорочення зменшення абстрагування ізолювання зміст навчання технічні дисципліни огляд європейських публікацій |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Шматков Д. І. Редукція змісту навчання технічних дисциплін: огляд європейського досвіду / Д. І. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 160-165. |
Abstract: | У статті розглянуто останні наукові публікації вчених Німеччини, Австрії, Швейцарії, Італії, Франції, Словенії та інших дослідників в галузі дидактичної редукції. Досвід європейських фахівців свідчить про можливості апробації у вітчизняній педагогічній практиці даного підходу до навчання технічних дисциплін, що містять значну кількість інформації, яку можливо скоротити. Зміст будь-яких інших дисциплін, як і зміст технічних, характеризується наявністю фонових знань та «води», тобто знань, якими можливо знехтувати у навчальних цілях. Застосування дидактичної редукції щодо конкретної дисципліни або групи споріднених дисциплін одного професійного спрямування забезпечує зменшення когнітивної складності навчання за рахунок ефективного розподілу та ізолювання навчального матеріалу, зменшення перевантаження студентів складною теорією, збільшення ефективності розуміння фундаментальних явищ, пришвидшення доступу до основних аспектів теми. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5431 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.