Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5431
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шматков, Д. І. | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T11:12:51Z | - |
dc.date.available | 2017-04-05T11:12:51Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Шматков Д. І. Редукція змісту навчання технічних дисциплін: огляд європейського досвіду / Д. І. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 160-165. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5431 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто останні наукові публікації вчених Німеччини, Австрії, Швейцарії, Італії, Франції, Словенії та інших дослідників в галузі дидактичної редукції. Досвід європейських фахівців свідчить про можливості апробації у вітчизняній педагогічній практиці даного підходу до навчання технічних дисциплін, що містять значну кількість інформації, яку можливо скоротити. Зміст будь-яких інших дисциплін, як і зміст технічних, характеризується наявністю фонових знань та «води», тобто знань, якими можливо знехтувати у навчальних цілях. Застосування дидактичної редукції щодо конкретної дисципліни або групи споріднених дисциплін одного професійного спрямування забезпечує зменшення когнітивної складності навчання за рахунок ефективного розподілу та ізолювання навчального матеріалу, зменшення перевантаження студентів складною теорією, збільшення ефективності розуміння фундаментальних явищ, пришвидшення доступу до основних аспектів теми. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | дидактична редукція | uk_UA |
dc.subject | скорочення | uk_UA |
dc.subject | зменшення | uk_UA |
dc.subject | абстрагування | uk_UA |
dc.subject | ізолювання | uk_UA |
dc.subject | зміст навчання | uk_UA |
dc.subject | технічні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | огляд європейських публікацій | uk_UA |
dc.title | РЕДУКЦІЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН: ОГЛЯД ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | 1,11 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.