Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5356
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ВНЗ УКРАЇНИ (20-і – 30-ті рр. ХХ ст.)
Автори: Ворох, А.О.
Ключові слова: кредитно-трансферна система освіти
акумулятивний принцип – накопичення балів
вищі технічні школі другої половини 20-х – на початку 30-х рр. ХХ ст.
система оцінювання
реформування системи контролю
Дата публікації: лис-2016
Короткий огляд (реферат): Відповідно до Європейської кредитно-трансферної системи освіти пріоритетне значення має поточний облік успішності, який враховує усі види робіт студента за акумулятивним принципом – накопичення балів за виконання практичних завдань, лабораторних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань, курсових проектів, контрольних робіт, відвідування занять, результати роботи під час виробничої практики, участь у наукових конференціях, олімпіадах, друк статей, підготовка рефератів тощо. Така система оцінювання є раціональною, адже спонукає студента до систематичної навчальної роботи, дозволяє рівномірно засвоювати навчальний матеріал і забезпечує оперативність управління навчальним процесом (викладач вчасно може виявити пробіли у підготовці студента і скорегувати напрям його роботи та методику своїх занять). Аналогічна система контролю і оцінювання знань студентів запроваджувалася у вищій технічній школі УСРР у другій половині 20-х – на початку 30-х рр. ХХ ст.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5356
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voroh.docx16,02 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.