Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5356
Title: | ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ВНЗ УКРАЇНИ (20-і – 30-ті рр. ХХ ст.) |
Authors: | Ворох, А.О. |
Keywords: | кредитно-трансферна система освіти акумулятивний принцип – накопичення балів вищі технічні школі другої половини 20-х – на початку 30-х рр. ХХ ст. система оцінювання реформування системи контролю |
Issue Date: | Nov-2016 |
Abstract: | Відповідно до Європейської кредитно-трансферної системи освіти пріоритетне значення має поточний облік успішності, який враховує усі види робіт студента за акумулятивним принципом – накопичення балів за виконання практичних завдань, лабораторних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань, курсових проектів, контрольних робіт, відвідування занять, результати роботи під час виробничої практики, участь у наукових конференціях, олімпіадах, друк статей, підготовка рефератів тощо. Така система оцінювання є раціональною, адже спонукає студента до систематичної навчальної роботи, дозволяє рівномірно засвоювати навчальний матеріал і забезпечує оперативність управління навчальним процесом (викладач вчасно може виявити пробіли у підготовці студента і скорегувати напрям його роботи та методику своїх занять). Аналогічна система контролю і оцінювання знань студентів запроваджувалася у вищій технічній школі УСРР у другій половині 20-х – на початку 30-х рр. ХХ ст. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5356 |
Appears in Collections: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Voroh.docx | 16,02 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.