Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5303
Назва: ОБҐРУНТУВАННЯ УМОВ УПРАВЛІННЯ, МОТИВАЦІЇ ТА УТРИМАННЯ ПЕРСОНАЛУ У СЕРВІСНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ
Автори: Близниченко, Г.С.
Ключові слова: сервісні організації
менеджмент людськими ресурсами
мотивація персоналу
персонал у сервісних організаціях
внутрішній маркетинг
Дата публікації: лис-2016
Короткий огляд (реферат): Багато сервісних організацій використовують гасло «Люди - наш головний актив». Слід зазначити, що успіх більшості процвітаючих сервісних компаній заснований на постійній увазі до ефективного менеджменту людських ресурсів, а зокрема до питання мотивації персоналу. Службовці таких форм розглядаються скоріше як ресурс, в який необхідно інвестувати кошти, ніж як частину кошторису, витрати на яку слід зводити до мінімуму. Їх наділяють широкими повноваженнями самостійно приймати рішення без постійних консультацій з вищим працівником. Увага в сервісній компанії повинна приділятися саме персоналу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5303
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bliznichenko.docx16,5 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.