Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5303
Название: ОБҐРУНТУВАННЯ УМОВ УПРАВЛІННЯ, МОТИВАЦІЇ ТА УТРИМАННЯ ПЕРСОНАЛУ У СЕРВІСНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ
Авторы: Близниченко, Г.С.
Ключевые слова: сервісні організації
менеджмент людськими ресурсами
мотивація персоналу
персонал у сервісних організаціях
внутрішній маркетинг
Дата публикации: ноя-2016
Краткий осмотр (реферат): Багато сервісних організацій використовують гасло «Люди - наш головний актив». Слід зазначити, що успіх більшості процвітаючих сервісних компаній заснований на постійній увазі до ефективного менеджменту людських ресурсів, а зокрема до питання мотивації персоналу. Службовці таких форм розглядаються скоріше як ресурс, в який необхідно інвестувати кошти, ніж як частину кошторису, витрати на яку слід зводити до мінімуму. Їх наділяють широкими повноваженнями самостійно приймати рішення без постійних консультацій з вищим працівником. Увага в сервісній компанії повинна приділятися саме персоналу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5303
Располагается в коллекциях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ЕУОТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bliznichenko.docx16,5 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.