Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5236
Назва: | ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ РЕДУКЦІЇ ДО ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ |
Автори: | Шматков, Д. І. |
Ключові слова: | навчання з технічних дисциплін підготовка майбутніх інженерів-педагогів метод редукції змісту навчання |
Дата публікації: | жов-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Зміст кожної технічної дисципліни, яка входить до навчальних планів підготовки майбутніх інженерів-педагогів, має великий обсяг, що постійно зростає. Це обумовлюється постійним розвитком науки, техніки та технології, а також високими темпами інформатизації усіх галузей, що у свою чергу призводить до безперервного збільшення обсягів теоретичних та емпіричних даних з відповідних напрямів. Навчання технічної дисципліни обмежено кількістю кредитів, що на неї відведено. Викладачі обмежують предметну галузь напряму найважливішою нормативно визначеною інформацією, що вписується у кількість відведених годин на дисципліну. Це є першою передумовою застосування методів редукції до змісту навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5236 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет енергетичнйи) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shmatkov.docx | 12,86 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.