Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5236
Назва: ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ РЕДУКЦІЇ ДО ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Автори: Шматков, Д. І.
Ключові слова: навчання з технічних дисциплін
підготовка майбутніх інженерів-педагогів
метод редукції
змісту навчання
Дата публікації: жов-2016
Короткий огляд (реферат): Зміст кожної технічної дисципліни, яка входить до навчальних планів підготовки майбутніх інженерів-педагогів, має великий обсяг, що постійно зростає. Це обумовлюється постійним розвитком науки, техніки та технології, а також високими темпами інформатизації усіх галузей, що у свою чергу призводить до безперервного збільшення обсягів теоретичних та емпіричних даних з відповідних напрямів. Навчання технічної дисципліни обмежено кількістю кредитів, що на неї відведено. Викладачі обмежують предметну галузь напряму найважливішою нормативно визначеною інформацією, що вписується у кількість відведених годин на дисципліну. Це є першою передумовою застосування методів редукції до змісту навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5236
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shmatkov.docx12,86 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.