Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШматков, Д. І.-
dc.date.accessioned2016-10-07T07:53:46Z-
dc.date.available2016-10-07T07:53:46Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5236-
dc.description.abstractЗміст кожної технічної дисципліни, яка входить до навчальних планів підготовки майбутніх інженерів-педагогів, має великий обсяг, що постійно зростає. Це обумовлюється постійним розвитком науки, техніки та технології, а також високими темпами інформатизації усіх галузей, що у свою чергу призводить до безперервного збільшення обсягів теоретичних та емпіричних даних з відповідних напрямів. Навчання технічної дисципліни обмежено кількістю кредитів, що на неї відведено. Викладачі обмежують предметну галузь напряму найважливішою нормативно визначеною інформацією, що вписується у кількість відведених годин на дисципліну. Це є першою передумовою застосування методів редукції до змісту навчання.en_US
dc.description.sponsorshipУІПАen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectнавчання з технічних дисциплінen_US
dc.subjectпідготовка майбутніх інженерів-педагогівen_US
dc.subjectметод редукціїen_US
dc.subjectзмісту навчанняen_US
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ РЕДУКЦІЇ ДО ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shmatkov.docx12,86 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.