Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5236
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шматков, Д. І. | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-07T07:53:46Z | - |
dc.date.available | 2016-10-07T07:53:46Z | - |
dc.date.issued | 2016-10 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5236 | - |
dc.description.abstract | Зміст кожної технічної дисципліни, яка входить до навчальних планів підготовки майбутніх інженерів-педагогів, має великий обсяг, що постійно зростає. Це обумовлюється постійним розвитком науки, техніки та технології, а також високими темпами інформатизації усіх галузей, що у свою чергу призводить до безперервного збільшення обсягів теоретичних та емпіричних даних з відповідних напрямів. Навчання технічної дисципліни обмежено кількістю кредитів, що на неї відведено. Викладачі обмежують предметну галузь напряму найважливішою нормативно визначеною інформацією, що вписується у кількість відведених годин на дисципліну. Це є першою передумовою застосування методів редукції до змісту навчання. | en_US |
dc.description.sponsorship | УІПА | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | навчання з технічних дисциплін | en_US |
dc.subject | підготовка майбутніх інженерів-педагогів | en_US |
dc.subject | метод редукції | en_US |
dc.subject | змісту навчання | en_US |
dc.title | ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ РЕДУКЦІЇ ДО ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет енергетичнйи) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shmatkov.docx | 12,86 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.