Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5236
Title: ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ РЕДУКЦІЇ ДО ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Authors: Шматков, Д. І.
Keywords: навчання з технічних дисциплін
підготовка майбутніх інженерів-педагогів
метод редукції
змісту навчання
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Зміст кожної технічної дисципліни, яка входить до навчальних планів підготовки майбутніх інженерів-педагогів, має великий обсяг, що постійно зростає. Це обумовлюється постійним розвитком науки, техніки та технології, а також високими темпами інформатизації усіх галузей, що у свою чергу призводить до безперервного збільшення обсягів теоретичних та емпіричних даних з відповідних напрямів. Навчання технічної дисципліни обмежено кількістю кредитів, що на неї відведено. Викладачі обмежують предметну галузь напряму найважливішою нормативно визначеною інформацією, що вписується у кількість відведених годин на дисципліну. Це є першою передумовою застосування методів редукції до змісту навчання.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5236
Appears in Collections:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shmatkov.docx12,86 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.