Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5236
Title: | ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ РЕДУКЦІЇ ДО ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ |
Authors: | Шматков, Д. І. |
Keywords: | навчання з технічних дисциплін підготовка майбутніх інженерів-педагогів метод редукції змісту навчання |
Issue Date: | Oct-2016 |
Abstract: | Зміст кожної технічної дисципліни, яка входить до навчальних планів підготовки майбутніх інженерів-педагогів, має великий обсяг, що постійно зростає. Це обумовлюється постійним розвитком науки, техніки та технології, а також високими темпами інформатизації усіх галузей, що у свою чергу призводить до безперервного збільшення обсягів теоретичних та емпіричних даних з відповідних напрямів. Навчання технічної дисципліни обмежено кількістю кредитів, що на неї відведено. Викладачі обмежують предметну галузь напряму найважливішою нормативно визначеною інформацією, що вписується у кількість відведених годин на дисципліну. Це є першою передумовою застосування методів редукції до змісту навчання. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5236 |
Appears in Collections: | Наукові видання (Факультет енергетичнйи) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shmatkov.docx | 12,86 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.