Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5232
Название: | ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ТРЕНАЖЕРУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ УМІНЬ ВИЗНАЧЕННЯ ТС ГТД |
Авторы: | Прокопенко, О.О. |
Ключевые слова: | інноваційні технології навчання комп'ютерні технології дослідження технічного стану (ТС) вібродіагностичний метод газотурбінний двигун (ГТД) газоперекачувальне обладнання |
Дата публикации: | окт-2016 |
Краткий осмотр (реферат): | На сьогодні застосування сучасних інноваційних технологій навчання у навчальному процесі є актуальним. Впровадження комп'ютерних технологій в освіту є логічним і необхідним кроком в цьому напрямку. В роботі розглянуто методику використання віртуального тренажеру при проведенні лабораторної роботи «Дослідження технічного стану газотурбінного двигуна методами вібродіагностики» при викладанні курсу «Сучасні перспективні методи наукових досліджень і проектування об’єктів транспортування нафти та газу» для студентів спеціальності 8.01010401 Проф. освіта (Нафтогазова справа). Ціллю лабораторної роботи є оволодіння студентами вібродіагностичним методом дослідження технічного стану (ТС) газоперекачувального обладнання [1], яку досягають при вирішення задач: формування у студентів навичок: визначення технічного стану та рівня вібрації газотурбінного двигуна (ГТД); виявлення діагностичних ознак дефектів обладнання за рівнем спектру вібрації; обчислення частот, амплітуд, потужності та динамічних характеристик ГТД. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5232 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Факультет енергетичнйи) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Prokopenko.docx | 52,66 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.