Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5232
Название: ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ТРЕНАЖЕРУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ УМІНЬ ВИЗНАЧЕННЯ ТС ГТД
Авторы: Прокопенко, О.О.
Ключевые слова: інноваційні технології навчання
комп'ютерні технології
дослідження технічного стану (ТС)
вібродіагностичний метод
газотурбінний двигун (ГТД)
газоперекачувальне обладнання
Дата публикации: окт-2016
Краткий осмотр (реферат): На сьогодні застосування сучасних інноваційних технологій навчання у навчальному процесі є актуальним. Впровадження комп'ютерних технологій в освіту є логічним і необхідним кроком в цьому напрямку. В роботі розглянуто методику використання віртуального тренажеру при проведенні лабораторної роботи «Дослідження технічного стану газотурбінного двигуна методами вібродіагностики» при викладанні курсу «Сучасні перспективні методи наукових досліджень і проектування об’єктів транспортування нафти та газу» для студентів спеціальності 8.01010401 Проф. освіта (Нафтогазова справа). Ціллю лабораторної роботи є оволодіння студентами вібродіагностичним методом дослідження технічного стану (ТС) газоперекачувального обладнання [1], яку досягають при вирішення задач: формування у студентів навичок: визначення технічного стану та рівня вібрації газотурбінного двигуна (ГТД); виявлення діагностичних ознак дефектів обладнання за рівнем спектру вібрації; обчислення частот, амплітуд, потужності та динамічних характеристик ГТД.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5232
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Prokopenko.docx52,66 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.