Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5232
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопенко, О.О.-
dc.date.accessioned2016-10-06T12:59:49Z-
dc.date.available2016-10-06T12:59:49Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5232-
dc.description.abstractНа сьогодні застосування сучасних інноваційних технологій навчання у навчальному процесі є актуальним. Впровадження комп'ютерних технологій в освіту є логічним і необхідним кроком в цьому напрямку. В роботі розглянуто методику використання віртуального тренажеру при проведенні лабораторної роботи «Дослідження технічного стану газотурбінного двигуна методами вібродіагностики» при викладанні курсу «Сучасні перспективні методи наукових досліджень і проектування об’єктів транспортування нафти та газу» для студентів спеціальності 8.01010401 Проф. освіта (Нафтогазова справа). Ціллю лабораторної роботи є оволодіння студентами вібродіагностичним методом дослідження технічного стану (ТС) газоперекачувального обладнання [1], яку досягають при вирішення задач: формування у студентів навичок: визначення технічного стану та рівня вібрації газотурбінного двигуна (ГТД); виявлення діагностичних ознак дефектів обладнання за рівнем спектру вібрації; обчислення частот, амплітуд, потужності та динамічних характеристик ГТД.en_US
dc.description.sponsorshipУІПАen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінноваційні технології навчанняen_US
dc.subjectкомп'ютерні технологіїen_US
dc.subjectдослідження технічного стану (ТС)en_US
dc.subjectвібродіагностичний методen_US
dc.subjectгазотурбінний двигун (ГТД)en_US
dc.subjectгазоперекачувальне обладнанняen_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ТРЕНАЖЕРУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ УМІНЬ ВИЗНАЧЕННЯ ТС ГТДen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopenko.docx52,66 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.