Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5232
Назва: | ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ТРЕНАЖЕРУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ УМІНЬ ВИЗНАЧЕННЯ ТС ГТД |
Автори: | Прокопенко, О.О. |
Ключові слова: | інноваційні технології навчання комп'ютерні технології дослідження технічного стану (ТС) вібродіагностичний метод газотурбінний двигун (ГТД) газоперекачувальне обладнання |
Дата публікації: | жов-2016 |
Короткий огляд (реферат): | На сьогодні застосування сучасних інноваційних технологій навчання у навчальному процесі є актуальним. Впровадження комп'ютерних технологій в освіту є логічним і необхідним кроком в цьому напрямку. В роботі розглянуто методику використання віртуального тренажеру при проведенні лабораторної роботи «Дослідження технічного стану газотурбінного двигуна методами вібродіагностики» при викладанні курсу «Сучасні перспективні методи наукових досліджень і проектування об’єктів транспортування нафти та газу» для студентів спеціальності 8.01010401 Проф. освіта (Нафтогазова справа). Ціллю лабораторної роботи є оволодіння студентами вібродіагностичним методом дослідження технічного стану (ТС) газоперекачувального обладнання [1], яку досягають при вирішення задач: формування у студентів навичок: визначення технічного стану та рівня вібрації газотурбінного двигуна (ГТД); виявлення діагностичних ознак дефектів обладнання за рівнем спектру вібрації; обчислення частот, амплітуд, потужності та динамічних характеристик ГТД. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5232 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет енергетичнйи) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Prokopenko.docx | 52,66 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.