Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5232
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ТРЕНАЖЕРУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ УМІНЬ ВИЗНАЧЕННЯ ТС ГТД
Автори: Прокопенко, О.О.
Ключові слова: інноваційні технології навчання
комп'ютерні технології
дослідження технічного стану (ТС)
вібродіагностичний метод
газотурбінний двигун (ГТД)
газоперекачувальне обладнання
Дата публікації: жов-2016
Короткий огляд (реферат): На сьогодні застосування сучасних інноваційних технологій навчання у навчальному процесі є актуальним. Впровадження комп'ютерних технологій в освіту є логічним і необхідним кроком в цьому напрямку. В роботі розглянуто методику використання віртуального тренажеру при проведенні лабораторної роботи «Дослідження технічного стану газотурбінного двигуна методами вібродіагностики» при викладанні курсу «Сучасні перспективні методи наукових досліджень і проектування об’єктів транспортування нафти та газу» для студентів спеціальності 8.01010401 Проф. освіта (Нафтогазова справа). Ціллю лабораторної роботи є оволодіння студентами вібродіагностичним методом дослідження технічного стану (ТС) газоперекачувального обладнання [1], яку досягають при вирішення задач: формування у студентів навичок: визначення технічного стану та рівня вібрації газотурбінного двигуна (ГТД); виявлення діагностичних ознак дефектів обладнання за рівнем спектру вібрації; обчислення частот, амплітуд, потужності та динамічних характеристик ГТД.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5232
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopenko.docx52,66 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.