Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5177
Title: АНАЛІЗ СУЧАСНОГО АСОРТИМЕНТУ ПЕЧИВА, ЩО НАДХОДИТЬ НА СПОЖИВЧИЙ РИНОК М. ХАРКОВА
Authors: Калитка, Д.А.
Keywords: борошняні кондитерські вироби
кондитерський ринок м. Харкова
асортимент печива
печиво вітчизняних виробників
імпортне печиво
якість виробленної продукції
Issue Date: Sep-2016
Abstract: Борошняні кондитерські вироби займають велику частку кондитерського ринку м. Харкова, і значна питома вага серед них неодмінно належить печиву. Серед усього асортименту печива, представленого зараз на споживчому ринку м. Харкова, частка вітчизняних виробників печива становить приблизно 80-90% і представлена переважно у низькому ціновому сегменті. Серед них найбільш популярними вітчизняними виробниками печива є корпорація «Roshen», "Конті», «Монделіс Україна», «Бісквіт-Шоколад», компанія «АВК», «Лукас», кондитерська фабрика «Yarych», Житомирська кондитерська фабрика «ЖЛ», фабрика «Лагода», ТОВ «Деліція» та багато інших. Проте на сьогоднішній день спостерігається тенденція до нарощування кількості імпортної продукції і, відповідно, зниження частки українських виробників. Імпортне печиво, що представлене на полицях супермаркетів м. Харкова, як правило, відноситься до високого цінового сегменту. Це, насамперед, печиво таких торговельних марок (ТМ), як ТМ «DAN CAKE», «Danesita» (Португалія), ТМ «Jules Destrooper», «Mon Village» (Бельгія), ТМ «Bahlsen», «Coppenrath», «Grabower», «Siro», «Weese» (Німеччина), ТМ «Amaretti del chiostro specialita», «Chiostro di Saronno», «Di Costa», «Falcone», «Terra di Puglia» (Італія), ТМ «MERBA» (Нідерланди),ТМ «Campbells» (Великобританія).
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5177
Appears in Collections:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет технологічний)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalitka.docx13,19 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.