Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5138
Назва: | ПРО ДЕЯКІ МОДЕЛІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ |
Автори: | Каргапольцева, Г.В. |
Ключові слова: | інтеграція інформаційний простор інноваційні форми навчання нетрадиційні форми навчання дистанційне навчання |
Дата публікації: | вер-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Глобальна інтеграція, розширення політичних, економічних та культурних зв’язків між країнами, розповсюдження відкритого доступу до широкого інформаційного простору змушують впроваджувати інноваційні та нетрадиційні форми навчання, в тому числі дистанційні. Сучасна література демонструє велику кількість підходів до класифікації моделей дистанційного навчання. Цією проблематикою займаються в Україні та за кордоном провідні фахівці: М. Гордієнко, Є. Полат, А. Андрєєв, В.П. Кашицин, J. Taylor та ін. Одну з перших класифікацій запропонували Т.П. Вороніна, В.П. Кашицина, О.П. Молчанова (класифікація відображає етапи розвитку дистанційного навчання). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5138 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет технологічний) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kargapolysteva.docx | 13 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.