Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5138
Назва: ПРО ДЕЯКІ МОДЕЛІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Автори: Каргапольцева, Г.В.
Ключові слова: інтеграція
інформаційний простор
інноваційні форми навчання
нетрадиційні форми навчання
дистанційне навчання
Дата публікації: вер-2016
Короткий огляд (реферат): Глобальна інтеграція, розширення політичних, економічних та культурних зв’язків між країнами, розповсюдження відкритого доступу до широкого інформаційного простору змушують впроваджувати інноваційні та нетрадиційні форми навчання, в тому числі дистанційні. Сучасна література демонструє велику кількість підходів до класифікації моделей дистанційного навчання. Цією проблематикою займаються в Україні та за кордоном провідні фахівці: М. Гордієнко, Є. Полат, А. Андрєєв, В.П. Кашицин, J. Taylor та ін. Одну з перших класифікацій запропонували Т.П. Вороніна, В.П. Кашицина, О.П. Молчанова (класифікація відображає етапи розвитку дистанційного навчання).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5138
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kargapolysteva.docx13 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.