Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5138
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Каргапольцева, Г.В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-12T12:02:40Z | - |
dc.date.available | 2016-09-12T12:02:40Z | - |
dc.date.issued | 2016-09 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5138 | - |
dc.description.abstract | Глобальна інтеграція, розширення політичних, економічних та культурних зв’язків між країнами, розповсюдження відкритого доступу до широкого інформаційного простору змушують впроваджувати інноваційні та нетрадиційні форми навчання, в тому числі дистанційні. Сучасна література демонструє велику кількість підходів до класифікації моделей дистанційного навчання. Цією проблематикою займаються в Україні та за кордоном провідні фахівці: М. Гордієнко, Є. Полат, А. Андрєєв, В.П. Кашицин, J. Taylor та ін. Одну з перших класифікацій запропонували Т.П. Вороніна, В.П. Кашицина, О.П. Молчанова (класифікація відображає етапи розвитку дистанційного навчання). | en_US |
dc.description.sponsorship | УІПА | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | інтеграція | en_US |
dc.subject | інформаційний простор | en_US |
dc.subject | інноваційні форми навчання | en_US |
dc.subject | нетрадиційні форми навчання | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.title | ПРО ДЕЯКІ МОДЕЛІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет технологічний) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kargapolysteva.docx | 13 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.