Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5138
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаргапольцева, Г.В.-
dc.date.accessioned2016-09-12T12:02:40Z-
dc.date.available2016-09-12T12:02:40Z-
dc.date.issued2016-09-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5138-
dc.description.abstractГлобальна інтеграція, розширення політичних, економічних та культурних зв’язків між країнами, розповсюдження відкритого доступу до широкого інформаційного простору змушують впроваджувати інноваційні та нетрадиційні форми навчання, в тому числі дистанційні. Сучасна література демонструє велику кількість підходів до класифікації моделей дистанційного навчання. Цією проблематикою займаються в Україні та за кордоном провідні фахівці: М. Гордієнко, Є. Полат, А. Андрєєв, В.П. Кашицин, J. Taylor та ін. Одну з перших класифікацій запропонували Т.П. Вороніна, В.П. Кашицина, О.П. Молчанова (класифікація відображає етапи розвитку дистанційного навчання).en_US
dc.description.sponsorshipУІПАen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінтеграціяen_US
dc.subjectінформаційний просторen_US
dc.subjectінноваційні форми навчанняen_US
dc.subjectнетрадиційні форми навчанняen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.titleПРО ДЕЯКІ МОДЕЛІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kargapolysteva.docx13 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.