Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5133
Назва: РОЗРОБКА МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ТА ЕФЕКТИВНИХ ПРИНЦИПІВ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ НА ВІТЧИЗНЯНОМУ РИНКУ
Автори: Чуйко, А.М.
Чуйко, М.М.
Ключові слова: функціональні харчові продукти
інноваційні підходи виробництва
інновації виробників і торговельних підприємств
інноваційні функціональні продукти харчування
Дата публікації: вер-2016
Короткий огляд (реферат): При розробці заходів з підвищення ефективності впровадження нової продукції виходили з того, що функціональні харчові продукти, як нова товарна категорія, вимагають інноваційних підходів на всіх етапах, починаючи з відношення до інновацій виробників і торговельних підприємств і закінчуючи споживачами. Щодо відношення до інновацій виробників і торговельних підприємств, то однією з головних причин, що не дозволяє підприємствам харчової та переробної промисловості активно виробляти функціональні харчові продукти, є відсутність економічної зацікавленості. Інша причина полягає у відсутності організаційних механізмів, що, на наш погляд, залежить від місцевих органів влади, які повинні розробляти програми забезпечення і підтримки здоров'я населення, за рахунок збагачених, в тому числі мікронутрієнтами, продуктів харчування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5133
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ChuykoChuyko1.docx12,88 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.