Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5132
Название: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПРОСУВАННЯ НА РИНОК ІННОВАЦІЙНИХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ
Авторы: Чуйко, А.М.
Чуйко, М.М.
Ключевые слова: харчова промисловость
технологія продуктів профілактичного, лікувального, дитячого та геродієтичного харчування
виробництва наукомісткої продукції
мікронутрієнти
Дата публикации: сен-2016
Краткий осмотр (реферат): В сучасних умовах господарювання, коли ринковий успіх є головним критерієм діяльності, маркетинг являє собою невід'ємну складову успішної діяльності будь-якого підприємства. Без маркетингових досліджень, без вивчення зовнішнього і внутрішнього середовища та їх регулярного моніторингу формування довгострокових конкурентних переваг компанії неможливо. При цьому основними рушійними силами розвитку маркетингу є такі фактори як відносне насичення першочергових потреб ринку в товарах і послугах, загострення конкурентної боротьби за споживача і збільшення виробництва наукомісткої продукції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5132
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет технологічний)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ChuykoChuyko.docx12,89 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.