Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5132
Title: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПРОСУВАННЯ НА РИНОК ІННОВАЦІЙНИХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ
Authors: Чуйко, А.М.
Чуйко, М.М.
Keywords: харчова промисловость
технологія продуктів профілактичного, лікувального, дитячого та геродієтичного харчування
виробництва наукомісткої продукції
мікронутрієнти
Issue Date: Sep-2016
Abstract: В сучасних умовах господарювання, коли ринковий успіх є головним критерієм діяльності, маркетинг являє собою невід'ємну складову успішної діяльності будь-якого підприємства. Без маркетингових досліджень, без вивчення зовнішнього і внутрішнього середовища та їх регулярного моніторингу формування довгострокових конкурентних переваг компанії неможливо. При цьому основними рушійними силами розвитку маркетингу є такі фактори як відносне насичення першочергових потреб ринку в товарах і послугах, загострення конкурентної боротьби за споживача і збільшення виробництва наукомісткої продукції.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5132
Appears in Collections:Наукові видання (Факультет технологічний)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChuykoChuyko.docx12,89 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.