Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5132
Назва: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПРОСУВАННЯ НА РИНОК ІННОВАЦІЙНИХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ
Автори: Чуйко, А.М.
Чуйко, М.М.
Ключові слова: харчова промисловость
технологія продуктів профілактичного, лікувального, дитячого та геродієтичного харчування
виробництва наукомісткої продукції
мікронутрієнти
Дата публікації: вер-2016
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах господарювання, коли ринковий успіх є головним критерієм діяльності, маркетинг являє собою невід'ємну складову успішної діяльності будь-якого підприємства. Без маркетингових досліджень, без вивчення зовнішнього і внутрішнього середовища та їх регулярного моніторингу формування довгострокових конкурентних переваг компанії неможливо. При цьому основними рушійними силами розвитку маркетингу є такі фактори як відносне насичення першочергових потреб ринку в товарах і послугах, загострення конкурентної боротьби за споживача і збільшення виробництва наукомісткої продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5132
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ChuykoChuyko.docx12,89 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.