Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧуйко, А.М.-
dc.contributor.authorЧуйко, М.М.-
dc.date.accessioned2016-09-12T10:35:08Z-
dc.date.available2016-09-12T10:35:08Z-
dc.date.issued2016-09-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5132-
dc.description.abstractВ сучасних умовах господарювання, коли ринковий успіх є головним критерієм діяльності, маркетинг являє собою невід'ємну складову успішної діяльності будь-якого підприємства. Без маркетингових досліджень, без вивчення зовнішнього і внутрішнього середовища та їх регулярного моніторингу формування довгострокових конкурентних переваг компанії неможливо. При цьому основними рушійними силами розвитку маркетингу є такі фактори як відносне насичення першочергових потреб ринку в товарах і послугах, загострення конкурентної боротьби за споживача і збільшення виробництва наукомісткої продукції.en_US
dc.description.sponsorshipУІПАen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectхарчова промисловостьen_US
dc.subjectтехнологія продуктів профілактичного, лікувального, дитячого та геродієтичного харчуванняen_US
dc.subjectвиробництва наукомісткої продукціїen_US
dc.subjectмікронутрієнтиen_US
dc.titleПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПРОСУВАННЯ НА РИНОК ІННОВАЦІЙНИХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ChuykoChuyko.docx12,89 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.