Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5084
Название: | ЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ ПЕДАГОГА |
Авторы: | Пономаренко, А. |
Ключевые слова: | гуманістична парадигма позиція педагога корективи особистісно-орієнтовані особистісно-діяльні професійна позиція педагога |
Дата публикации: | 5-июл-2016 |
Краткий осмотр (реферат): | Гуманістична парадигма, яка заявила про себе в повній мірі в кінці XX століття, зробила внесок в освітню педагогічну систему, що проявилася в педагогічному процесі, значні корективи: особистісно-орієнтованим і особистісно-діяльним стали підходи до навчання. Відбувається перехід на особистісно-орієнтовані технології, які означають за словами В. Сластьоніна, "персоналізацію педагогічної взаємодії, яка вимагає адекватного включення в цей процес особистісного досвіду (почуттів, переживань, емоцій, відповідних їм дій і вчинків)". Педагог - ключова фігура в освітній парадигмі, яка відіграє найважливішу роль в "побудові" особистості вихованця. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/5084 |
Располагается в коллекциях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ponomarenko.docx | 12,69 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.