Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5084
Title: ЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ ПЕДАГОГА
Authors: Пономаренко, А.
Keywords: гуманістична парадигма
позиція педагога
корективи
особистісно-орієнтовані
особистісно-діяльні
професійна позиція педагога
Issue Date: 5-Jul-2016
Abstract: Гуманістична парадигма, яка заявила про себе в повній мірі в кінці XX століття, зробила внесок в освітню педагогічну систему, що проявилася в педагогічному процесі, значні корективи: особистісно-орієнтованим і особистісно-діяльним стали підходи до навчання. Відбувається перехід на особистісно-орієнтовані технології, які означають за словами В. Сластьоніна, "персоналізацію педагогічної взаємодії, яка вимагає адекватного включення в цей процес особистісного досвіду (почуттів, переживань, емоцій, відповідних їм дій і вчинків)". Педагог - ключова фігура в освітній парадигмі, яка відіграє найважливішу роль в "побудові" особистості вихованця.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5084
Appears in Collections:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ponomarenko.docx12,69 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.