Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5084
Title: | ЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ ПЕДАГОГА |
Authors: | Пономаренко, А. |
Keywords: | гуманістична парадигма позиція педагога корективи особистісно-орієнтовані особистісно-діяльні професійна позиція педагога |
Issue Date: | 5-Jul-2016 |
Abstract: | Гуманістична парадигма, яка заявила про себе в повній мірі в кінці XX століття, зробила внесок в освітню педагогічну систему, що проявилася в педагогічному процесі, значні корективи: особистісно-орієнтованим і особистісно-діяльним стали підходи до навчання. Відбувається перехід на особистісно-орієнтовані технології, які означають за словами В. Сластьоніна, "персоналізацію педагогічної взаємодії, яка вимагає адекватного включення в цей процес особистісного досвіду (почуттів, переживань, емоцій, відповідних їм дій і вчинків)". Педагог - ключова фігура в освітній парадигмі, яка відіграє найважливішу роль в "побудові" особистості вихованця. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5084 |
Appears in Collections: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ponomarenko.docx | 12,69 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.