Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5084
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, А.-
dc.date.accessioned2016-07-05T07:20:39Z-
dc.date.available2016-07-05T07:20:39Z-
dc.date.issued2016-07-05-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5084-
dc.description.abstractГуманістична парадигма, яка заявила про себе в повній мірі в кінці XX століття, зробила внесок в освітню педагогічну систему, що проявилася в педагогічному процесі, значні корективи: особистісно-орієнтованим і особистісно-діяльним стали підходи до навчання. Відбувається перехід на особистісно-орієнтовані технології, які означають за словами В. Сластьоніна, "персоналізацію педагогічної взаємодії, яка вимагає адекватного включення в цей процес особистісного досвіду (почуттів, переживань, емоцій, відповідних їм дій і вчинків)". Педагог - ключова фігура в освітній парадигмі, яка відіграє найважливішу роль в "побудові" особистості вихованця.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectгуманістична парадигмаuk_UK
dc.subjectпозиція педагогаuk_UK
dc.subjectкорективиuk_UK
dc.subjectособистісно-орієнтованіuk_UK
dc.subjectособистісно-діяльніuk_UK
dc.subjectпрофесійна позиція педагогаuk_UK
dc.titleЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ ПЕДАГОГАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomarenko.docx12,69 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.