Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5084
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пономаренко, А. | - |
dc.date.accessioned | 2016-07-05T07:20:39Z | - |
dc.date.available | 2016-07-05T07:20:39Z | - |
dc.date.issued | 2016-07-05 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5084 | - |
dc.description.abstract | Гуманістична парадигма, яка заявила про себе в повній мірі в кінці XX століття, зробила внесок в освітню педагогічну систему, що проявилася в педагогічному процесі, значні корективи: особистісно-орієнтованим і особистісно-діяльним стали підходи до навчання. Відбувається перехід на особистісно-орієнтовані технології, які означають за словами В. Сластьоніна, "персоналізацію педагогічної взаємодії, яка вимагає адекватного включення в цей процес особистісного досвіду (почуттів, переживань, емоцій, відповідних їм дій і вчинків)". Педагог - ключова фігура в освітній парадигмі, яка відіграє найважливішу роль в "побудові" особистості вихованця. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | гуманістична парадигма | uk_UK |
dc.subject | позиція педагога | uk_UK |
dc.subject | корективи | uk_UK |
dc.subject | особистісно-орієнтовані | uk_UK |
dc.subject | особистісно-діяльні | uk_UK |
dc.subject | професійна позиція педагога | uk_UK |
dc.title | ЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ ПЕДАГОГА | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ponomarenko.docx | 12,69 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.