Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5042
Назва: СТИЛІСТИЧНІ ЗАСОБИ У РЕАЛІЗАЦІЇ МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (НА МАТЕРІАЛІ АМЕРИКАНСЬКИХ КІНОСЛОГАНІВ)
Автори: Шиліна, А.Г.
Ключові слова: маніпулятивні технології
реклама
прецедентні феномени
персоніфікація
сучасна масова культура
засоби комунікації
Дата публікації: 24-чер-2016
Короткий огляд (реферат): Реклама є важливою частиною сучасної масової культури, і з розвитком засобів комунікації рекламні тексти займають все більш міцні позиції у повсякденному житті сучасної людини. Завдяки розвитку технологій маркетингу сучасне рекламне повідомлення поступово втрачає ознаки інформативності і набуває більш прагматичного, маніпулятивного змісту. Одним із важливих засобів впливу і маніпуляції свідомістю адресата є використання прецедентних феноменів. Прецедентні феномени — це висловлювання, знання яких має надіндивідуальний характер, і які добре відомі представникам певного суспільства, що обумовлено культурною пам’яттю та традиціями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5042
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shilina.docx14,78 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.