Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5042
Title: СТИЛІСТИЧНІ ЗАСОБИ У РЕАЛІЗАЦІЇ МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (НА МАТЕРІАЛІ АМЕРИКАНСЬКИХ КІНОСЛОГАНІВ)
Authors: Шиліна, А.Г.
Keywords: маніпулятивні технології
реклама
прецедентні феномени
персоніфікація
сучасна масова культура
засоби комунікації
Issue Date: 24-Jun-2016
Abstract: Реклама є важливою частиною сучасної масової культури, і з розвитком засобів комунікації рекламні тексти займають все більш міцні позиції у повсякденному житті сучасної людини. Завдяки розвитку технологій маркетингу сучасне рекламне повідомлення поступово втрачає ознаки інформативності і набуває більш прагматичного, маніпулятивного змісту. Одним із важливих засобів впливу і маніпуляції свідомістю адресата є використання прецедентних феноменів. Прецедентні феномени — це висловлювання, знання яких має надіндивідуальний характер, і які добре відомі представникам певного суспільства, що обумовлено культурною пам’яттю та традиціями.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5042
Appears in Collections:Наукові видання (Факультет МОП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shilina.docx14,78 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.