Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5042
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШиліна, А.Г.-
dc.date.accessioned2016-06-24T08:03:12Z-
dc.date.available2016-06-24T08:03:12Z-
dc.date.issued2016-06-24-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5042-
dc.description.abstractРеклама є важливою частиною сучасної масової культури, і з розвитком засобів комунікації рекламні тексти займають все більш міцні позиції у повсякденному житті сучасної людини. Завдяки розвитку технологій маркетингу сучасне рекламне повідомлення поступово втрачає ознаки інформативності і набуває більш прагматичного, маніпулятивного змісту. Одним із важливих засобів впливу і маніпуляції свідомістю адресата є використання прецедентних феноменів. Прецедентні феномени — це висловлювання, знання яких має надіндивідуальний характер, і які добре відомі представникам певного суспільства, що обумовлено культурною пам’яттю та традиціями.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectманіпулятивні технологіїuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectпрецедентні феномениuk_UK
dc.subjectперсоніфікаціяuk_UK
dc.subjectсучасна масова культураuk_UK
dc.subjectзасоби комунікаціїuk_UK
dc.titleСТИЛІСТИЧНІ ЗАСОБИ У РЕАЛІЗАЦІЇ МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (НА МАТЕРІАЛІ АМЕРИКАНСЬКИХ КІНОСЛОГАНІВ)uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shilina.docx14,78 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.