Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5038
Назва: ГЕНДЕРНА ХАРАКТЕРИСТИКА УКРАЇНСЬКОЇ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Автори: Ремізанцева, К.О.
Ключові слова: гендер
гендерна характеристика
гендерний підхід
гендерний аспект
гендерний підхід до системи вищої педагогічної освіти
Дата публікації: 24-чер-2016
Короткий огляд (реферат): Інтеграція гендерного підходу в національну систему вищої педагогічної освіти на сучасному етапі є необхідною, оскільки гендерна збалансованість є одним із індикаторів визнання будь-якого суспільства як розвиненої держави. Аналізуючи українську систему вищої освіти в гендерному аспекті, слід зазначити, що кількість жінок, які мають університетський диплом, перевищує кількість чоловіків з вищою освітою. Згідно з даними Державного комітету статистики на початок 2004/2005 навчального року дівчата становили 53% від загальної кількості студентів вищих навчальних закладів. Тобто вищою освітою було охоплено 53% жіночого й 47% чоловічого населення віком 18 – 22 років.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5038
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Remizansteva.docx12,83 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.