Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРемізанцева, К.О.-
dc.date.accessioned2016-06-24T07:29:29Z-
dc.date.available2016-06-24T07:29:29Z-
dc.date.issued2016-06-24-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5038-
dc.description.abstractІнтеграція гендерного підходу в національну систему вищої педагогічної освіти на сучасному етапі є необхідною, оскільки гендерна збалансованість є одним із індикаторів визнання будь-якого суспільства як розвиненої держави. Аналізуючи українську систему вищої освіти в гендерному аспекті, слід зазначити, що кількість жінок, які мають університетський диплом, перевищує кількість чоловіків з вищою освітою. Згідно з даними Державного комітету статистики на початок 2004/2005 навчального року дівчата становили 53% від загальної кількості студентів вищих навчальних закладів. Тобто вищою освітою було охоплено 53% жіночого й 47% чоловічого населення віком 18 – 22 років.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectгендерuk_UK
dc.subjectгендерна характеристикаuk_UK
dc.subjectгендерний підхідuk_UK
dc.subjectгендерний аспектuk_UK
dc.subjectгендерний підхід до системи вищої педагогічної освітиuk_UK
dc.titleГЕНДЕРНА ХАРАКТЕРИСТИКА УКРАЇНСЬКОЇ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Remizansteva.docx12,83 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.