Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5038
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ремізанцева, К.О. | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-24T07:29:29Z | - |
dc.date.available | 2016-06-24T07:29:29Z | - |
dc.date.issued | 2016-06-24 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5038 | - |
dc.description.abstract | Інтеграція гендерного підходу в національну систему вищої педагогічної освіти на сучасному етапі є необхідною, оскільки гендерна збалансованість є одним із індикаторів визнання будь-якого суспільства як розвиненої держави. Аналізуючи українську систему вищої освіти в гендерному аспекті, слід зазначити, що кількість жінок, які мають університетський диплом, перевищує кількість чоловіків з вищою освітою. Згідно з даними Державного комітету статистики на початок 2004/2005 навчального року дівчата становили 53% від загальної кількості студентів вищих навчальних закладів. Тобто вищою освітою було охоплено 53% жіночого й 47% чоловічого населення віком 18 – 22 років. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | гендер | uk_UK |
dc.subject | гендерна характеристика | uk_UK |
dc.subject | гендерний підхід | uk_UK |
dc.subject | гендерний аспект | uk_UK |
dc.subject | гендерний підхід до системи вищої педагогічної освіти | uk_UK |
dc.title | ГЕНДЕРНА ХАРАКТЕРИСТИКА УКРАЇНСЬКОЇ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Remizansteva.docx | 12,83 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.