Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5015
Название: ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Авторы: Єрмола, А.М.
Ключевые слова: навчально-пізнавальна активность
навчально-пізнавальна діяльність
нервово-психічна система
дезадаптуючий фактор
Дата публикации: 15-июн-2016
Краткий осмотр (реферат): Сучасний підхід до вищої освіти потребує необхідність акценту на формуванні навчально-пізнавальної активності як фундаментальної структури, на якій базується вся система професійних і особистісних досягнень студентів, і яка обумовлює успішність виховної роботи у вищому навчальному закладі в сучасних умовах. Розглядаючи навчально-пізнавальну діяльність з позицій системного підходу, можемо припусти, що кожне навчальне завдання є дезадаптуючим фактором, що порушує гомеостаз (сталість стану) нервово-психічної системи студента, який він прагне відновити, проявляючи навчально-пізнавальну активність.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/5015
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ermola.docx12,76 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.