Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5015
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрмола, А.М. | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-15T06:50:21Z | - |
dc.date.available | 2016-06-15T06:50:21Z | - |
dc.date.issued | 2016-06-15 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5015 | - |
dc.description.abstract | Сучасний підхід до вищої освіти потребує необхідність акценту на формуванні навчально-пізнавальної активності як фундаментальної структури, на якій базується вся система професійних і особистісних досягнень студентів, і яка обумовлює успішність виховної роботи у вищому навчальному закладі в сучасних умовах. Розглядаючи навчально-пізнавальну діяльність з позицій системного підходу, можемо припусти, що кожне навчальне завдання є дезадаптуючим фактором, що порушує гомеостаз (сталість стану) нервово-психічної системи студента, який він прагне відновити, проявляючи навчально-пізнавальну активність. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | навчально-пізнавальна активность | uk_UK |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | uk_UK |
dc.subject | нервово-психічна система | uk_UK |
dc.subject | дезадаптуючий фактор | uk_UK |
dc.title | ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ermola.docx | 12,76 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.