Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5015
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЄрмола, А.М.-
dc.date.accessioned2016-06-15T06:50:21Z-
dc.date.available2016-06-15T06:50:21Z-
dc.date.issued2016-06-15-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5015-
dc.description.abstractСучасний підхід до вищої освіти потребує необхідність акценту на формуванні навчально-пізнавальної активності як фундаментальної структури, на якій базується вся система професійних і особистісних досягнень студентів, і яка обумовлює успішність виховної роботи у вищому навчальному закладі в сучасних умовах. Розглядаючи навчально-пізнавальну діяльність з позицій системного підходу, можемо припусти, що кожне навчальне завдання є дезадаптуючим фактором, що порушує гомеостаз (сталість стану) нервово-психічної системи студента, який він прагне відновити, проявляючи навчально-пізнавальну активність.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectнавчально-пізнавальна активностьuk_UK
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk_UK
dc.subjectнервово-психічна системаuk_UK
dc.subjectдезадаптуючий факторuk_UK
dc.titleФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ermola.docx12,76 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.