Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5015
Назва: | ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ |
Автори: | Єрмола, А.М. |
Ключові слова: | навчально-пізнавальна активность навчально-пізнавальна діяльність нервово-психічна система дезадаптуючий фактор |
Дата публікації: | 15-чер-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний підхід до вищої освіти потребує необхідність акценту на формуванні навчально-пізнавальної активності як фундаментальної структури, на якій базується вся система професійних і особистісних досягнень студентів, і яка обумовлює успішність виховної роботи у вищому навчальному закладі в сучасних умовах. Розглядаючи навчально-пізнавальну діяльність з позицій системного підходу, можемо припусти, що кожне навчальне завдання є дезадаптуючим фактором, що порушує гомеостаз (сталість стану) нервово-психічної системи студента, який він прагне відновити, проявляючи навчально-пізнавальну активність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/5015 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ermola.docx | 12,76 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.