Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5015
Название: | ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ |
Авторы: | Єрмола, А.М. |
Ключевые слова: | навчально-пізнавальна активность навчально-пізнавальна діяльність нервово-психічна система дезадаптуючий фактор |
Дата публикации: | 15-июн-2016 |
Краткий осмотр (реферат): | Сучасний підхід до вищої освіти потребує необхідність акценту на формуванні навчально-пізнавальної активності як фундаментальної структури, на якій базується вся система професійних і особистісних досягнень студентів, і яка обумовлює успішність виховної роботи у вищому навчальному закладі в сучасних умовах. Розглядаючи навчально-пізнавальну діяльність з позицій системного підходу, можемо припусти, що кожне навчальне завдання є дезадаптуючим фактором, що порушує гомеостаз (сталість стану) нервово-психічної системи студента, який він прагне відновити, проявляючи навчально-пізнавальну активність. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/5015 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ermola.docx | 12,76 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.