Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5014
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ НАВИЧОК В ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТА
Автори: Діуліна, В.В.
Ключові слова: формування управлінських навичок
психолого-педагогічні умови
навчальна самостійна діяльність
внутрішньій потенціал студента
управлінський вплив
управлінські функції
Дата публікації: 14-чер-2016
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми формування управлінських навичок під час навчальної самостійної роботи обумовлена необхідністю підготовки активної особистості професіонала, спроможного навчатися впродовж життя. Необхідною умовою успішної підготовки такого фахівця є правильно організована систематична самостійна робота, яка "сприяє переходу від системи зовнішнього управління до самоорганізації навчальної діяльності" [1,с.394]. Самостійна діяльність не може сформуватись одразу, автономно й без керівництва з боку педагога. Дуже важливо здійснювати таке керівництво, дотримуючись принципу відповідності зовнішнього педагогічного управління навчальною самостійною діяльністю внутрішньому потенціалу студента. Зовнішній управлінський вплив має на меті оптимізацію процесу формування навчальної самостійної діяльності шляхом створення учбових ситуацій (завдань), спрямованих на прояв рефлексивної позиції особистості, забезпечуючи поступову передачу управлінських функцій від педагога до студента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/5014
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diulina.docx13,91 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.