Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5014
Title: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ НАВИЧОК В ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТА
Authors: Діуліна, В.В.
Keywords: формування управлінських навичок
психолого-педагогічні умови
навчальна самостійна діяльність
внутрішньій потенціал студента
управлінський вплив
управлінські функції
Issue Date: 14-Jun-2016
Abstract: Актуальність проблеми формування управлінських навичок під час навчальної самостійної роботи обумовлена необхідністю підготовки активної особистості професіонала, спроможного навчатися впродовж життя. Необхідною умовою успішної підготовки такого фахівця є правильно організована систематична самостійна робота, яка "сприяє переходу від системи зовнішнього управління до самоорганізації навчальної діяльності" [1,с.394]. Самостійна діяльність не може сформуватись одразу, автономно й без керівництва з боку педагога. Дуже важливо здійснювати таке керівництво, дотримуючись принципу відповідності зовнішнього педагогічного управління навчальною самостійною діяльністю внутрішньому потенціалу студента. Зовнішній управлінський вплив має на меті оптимізацію процесу формування навчальної самостійної діяльності шляхом створення учбових ситуацій (завдань), спрямованих на прояв рефлексивної позиції особистості, забезпечуючи поступову передачу управлінських функцій від педагога до студента.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5014
Appears in Collections:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diulina.docx13,91 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.