Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5014
Название: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ НАВИЧОК В ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТА
Авторы: Діуліна, В.В.
Ключевые слова: формування управлінських навичок
психолого-педагогічні умови
навчальна самостійна діяльність
внутрішньій потенціал студента
управлінський вплив
управлінські функції
Дата публикации: 14-июн-2016
Краткий осмотр (реферат): Актуальність проблеми формування управлінських навичок під час навчальної самостійної роботи обумовлена необхідністю підготовки активної особистості професіонала, спроможного навчатися впродовж життя. Необхідною умовою успішної підготовки такого фахівця є правильно організована систематична самостійна робота, яка "сприяє переходу від системи зовнішнього управління до самоорганізації навчальної діяльності" [1,с.394]. Самостійна діяльність не може сформуватись одразу, автономно й без керівництва з боку педагога. Дуже важливо здійснювати таке керівництво, дотримуючись принципу відповідності зовнішнього педагогічного управління навчальною самостійною діяльністю внутрішньому потенціалу студента. Зовнішній управлінський вплив має на меті оптимізацію процесу формування навчальної самостійної діяльності шляхом створення учбових ситуацій (завдань), спрямованих на прояв рефлексивної позиції особистості, забезпечуючи поступову передачу управлінських функцій від педагога до студента.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/5014
Располагается в коллекциях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Diulina.docx13,91 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.