Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4934
Название: ПРИРОДОВІДПОВІДНИЙ ПІДХІД В ПЕДАГОГІЦІ
Авторы: Грабар, М. В.
Ключевые слова: природовідповідне виховання
природовідповідний підхід
природовідповідне виховання у педагогіці
педагогічна діяльность
Дата публикации: 2-июн-2016
Краткий осмотр (реферат): Природовідповідне виховання особистості є актуальним для сучасного суспільства. У формуванні і розвитку особистості з природними даними, творчими потенціалам, високим рівнем моральних принципів та розумово – вольовою активністю зацікавлене наше суспільство. Педагогіка – це наука про виховання людини, є тією наукою що, шукає різні шляхи до правильного навчання. Педагогічна наука досліджує сутність, закономірності, принципи, тенденції і перспективи розвитку педагогічного педагогічного процесу, розробляє теорію і технологію його організації, удосконалює зміст і створює нові організаційні форми, методи і прицоми педагогічної діяльності. Також існують різні підходи до навчання, одним з таких підходів є природовідповідний.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4934
http://hdl.handle.net/123456789/4935
Располагается в коллекциях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Grabar.docx13,26 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.