Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4914
Назва: ГУМАННА ПЕДАГОГІКА
Автори: Бершадський, Б.В.
Ключові слова: гуманна педагогіка
гуманізація освіти
педагогічна діяльность вчителя
розвиток особистості дитини
індивідуальні здібності
навколішне середовище
Дата публікації: 1-чер-2016
Короткий огляд (реферат): Гуманізація освіти - процес довгий і важкий. Для нього характерні принципові зміни в пріоритетах педагогічної діяльності вчителя, його орієнтація на розвиток особистості дитини створення умов для прояву ним своїх індивідуальних здібностей, тобто властивостей, що дозволяють йому активно пристосовуватися до навколишнього середовища. Початкова школа є вихідною ланкою освіти. Саме тому зміст і методика початкової освіти повинні забезпечувати істотне психічний розвиток кожної дитини, формування у нього таких навчальних умінь, які дозволять без особливих труднощів продовжити свою освіту в середній ланці. У сучасних умовах при переході початкової школи на чотирирічний термін навчання зростають вимоги до вчителя в реалізації цього переходу. Без усвідомленого і грамотного розуміння цієї проблеми неможливо освоєння нових цінностей педагогічної діяльності, головна з яких - допомога дитині у розвитку його особистості: прилучення до кола загальнолюдських цінностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4914
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bershadskiy.docx13,11 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.