Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4914
Назва: | ГУМАННА ПЕДАГОГІКА |
Автори: | Бершадський, Б.В. |
Ключові слова: | гуманна педагогіка гуманізація освіти педагогічна діяльность вчителя розвиток особистості дитини індивідуальні здібності навколішне середовище |
Дата публікації: | 1-чер-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Гуманізація освіти - процес довгий і важкий. Для нього характерні принципові зміни в пріоритетах педагогічної діяльності вчителя, його орієнтація на розвиток особистості дитини створення умов для прояву ним своїх індивідуальних здібностей, тобто властивостей, що дозволяють йому активно пристосовуватися до навколишнього середовища. Початкова школа є вихідною ланкою освіти. Саме тому зміст і методика початкової освіти повинні забезпечувати істотне психічний розвиток кожної дитини, формування у нього таких навчальних умінь, які дозволять без особливих труднощів продовжити свою освіту в середній ланці. У сучасних умовах при переході початкової школи на чотирирічний термін навчання зростають вимоги до вчителя в реалізації цього переходу. Без усвідомленого і грамотного розуміння цієї проблеми неможливо освоєння нових цінностей педагогічної діяльності, головна з яких - допомога дитині у розвитку його особистості: прилучення до кола загальнолюдських цінностей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4914 |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bershadskiy.docx | 13,11 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.