Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4914
Title: | ГУМАННА ПЕДАГОГІКА |
Authors: | Бершадський, Б.В. |
Keywords: | гуманна педагогіка гуманізація освіти педагогічна діяльность вчителя розвиток особистості дитини індивідуальні здібності навколішне середовище |
Issue Date: | 1-Jun-2016 |
Abstract: | Гуманізація освіти - процес довгий і важкий. Для нього характерні принципові зміни в пріоритетах педагогічної діяльності вчителя, його орієнтація на розвиток особистості дитини створення умов для прояву ним своїх індивідуальних здібностей, тобто властивостей, що дозволяють йому активно пристосовуватися до навколишнього середовища. Початкова школа є вихідною ланкою освіти. Саме тому зміст і методика початкової освіти повинні забезпечувати істотне психічний розвиток кожної дитини, формування у нього таких навчальних умінь, які дозволять без особливих труднощів продовжити свою освіту в середній ланці. У сучасних умовах при переході початкової школи на чотирирічний термін навчання зростають вимоги до вчителя в реалізації цього переходу. Без усвідомленого і грамотного розуміння цієї проблеми неможливо освоєння нових цінностей педагогічної діяльності, головна з яких - допомога дитині у розвитку його особистості: прилучення до кола загальнолюдських цінностей. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4914 |
Appears in Collections: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bershadskiy.docx | 13,11 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.