Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБершадський, Б.В.-
dc.date.accessioned2016-06-01T08:09:53Z-
dc.date.available2016-06-01T08:09:53Z-
dc.date.issued2016-06-01-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4914-
dc.description.abstractГуманізація освіти - процес довгий і важкий. Для нього характерні принципові зміни в пріоритетах педагогічної діяльності вчителя, його орієнтація на розвиток особистості дитини створення умов для прояву ним своїх індивідуальних здібностей, тобто властивостей, що дозволяють йому активно пристосовуватися до навколишнього середовища. Початкова школа є вихідною ланкою освіти. Саме тому зміст і методика початкової освіти повинні забезпечувати істотне психічний розвиток кожної дитини, формування у нього таких навчальних умінь, які дозволять без особливих труднощів продовжити свою освіту в середній ланці. У сучасних умовах при переході початкової школи на чотирирічний термін навчання зростають вимоги до вчителя в реалізації цього переходу. Без усвідомленого і грамотного розуміння цієї проблеми неможливо освоєння нових цінностей педагогічної діяльності, головна з яких - допомога дитині у розвитку його особистості: прилучення до кола загальнолюдських цінностей.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectгуманна педагогікаuk_UK
dc.subjectгуманізація освітиuk_UK
dc.subjectпедагогічна діяльность вчителяuk_UK
dc.subjectрозвиток особистості дитиниuk_UK
dc.subjectіндивідуальні здібностіuk_UK
dc.subjectнавколішне середовищеuk_UK
dc.titleГУМАННА ПЕДАГОГІКАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bershadskiy.docx13,11 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.