Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4843
Назва: НАПРЯМКИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ІНТЕГРАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНІВ У НАЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ВИЩИХ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ.
Автори: Шемигон, Н.Ю.
Тарасова, Н.С
Ключові слова: іноземні студенти
інтеграція, адаптація
куратори
навчальне середовище
Дата публікації: 7-кві-2016
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання інтеграції іноземних студентів у навчальне середовище вищого навчального закладу, аналізуються наукові підходи до визначення терміну «інтеграція», визначаються напрямки, які впливають на ефективність даного процесу. Було проведено соціологічне дослідження серед іноземних студентів які навчаються в Українській інженерно-педагогічній академії, яке показало, що цілеспрямована педагогічна підтримка з боку кураторів полегшує пристосування іноземних студентів до навчального середовища ВНЗ. Виділено два основних напрямки роботи кураторів. Перший -ознайомлення з особливостями навчання у конкретному навчальному закладі: допомога у встановленні контактів з робітниками деканатів, викладачами, українськими студентами, налагодження контактів всередині групи, у гуртожитку. Другий напрямок в інтеграції іноземних студентів до навчального середовища ВНЗ - ознайомлення з культурним фоном на тлі якого відбувається їх навчальна діяльність, а саме, ознайомлення з містом в якому відбувається навчання, традиціями та історією України що, в свою чергу, сприяє культурній ідентифікації з новою культурою та збереження власної культурної приналежності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4843
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шемигон Н.Ю., Тарасова Н.С.docx88,69 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.